Forum www.metroidpolska.fora.pl Strona Główna www.metroidpolska.fora.pl
Polskie Forum Metroid
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tu jest kilka podpowiedzi z Super metroid

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.metroidpolska.fora.pl Strona Główna -> Super metroid
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
$Oskar$ziom$
Były user-Fusion suit


Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Nidzica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:56, 07 Lis 2009    Temat postu: Tu jest kilka podpowiedzi z Super metroid

Super Metroid Popękany blok - rozpada się gdy na niego staniesz.
Super Metroid Słaby blok - rozpada się po jakimkolwiek wybuchu lub strzale w niego.
Super Metroid Kamienny blok - rozpada się po jakimkolwiek wybuchu
Super Metroid Super Missile blok - rozpada się, gdy strzelisz w niego z Super Missile.
Super Metroid Power Bomb blok - rozpada się od wybuchu Power Bomb.
Super Metroid Speed Booster blok - rozpada się, gdy na niego wbiegniesz z super szybkością lub skoczysz super skokiem.
Super Metroid Przyczepny blok - możesz się o niego zaczepić za pomocą Grappling Beam. W ten sposób huśtając się możesz się dostać w miejsca normalnie niedostępne.
Super Metroid Popękany przyczepny blok - po zaczepieniu się o niego rozpada się po kilku sekundach.
Super Metroid Niebieskie drzwi - otwierają się po strzeleniu w nie z jakiejkolwiek broni.
Super Metroid Purpurowe drzwi - otwierają się po 5 strzałach z pocisków (Missile).
Super Metroid Zielone drzwi - otwierają się po strzale z Super Missile.
Super Metroid Żółte drzwi - otwierane za pomocą wybuchu Power Bomb.
Super Metroid Szare drzwi - są one zamknięte dopóki nie wykonasz jakiejś czynności lub nie pokonasz jakiegoś przeciwnika.
Super Metroid Niebieska brama - otwierana za pomocą strzału w przycisk.
Super Metroid Zielona brama - otwierana strzałem w przycisk za pomocą Super Missile.
Super Metroid Uzupełnienie energii - panele, dzięki którym napełnisz swoją energię do maksymalnego poziomu. Możesz z nich korzystać nieskończoną ilość razy. W celu użycia wystarczy tylko podejść do takiego panelu z którejś strony.
Super Metroid Uzupełnienie pocisków - panele, dzięki którym uzupełnisz rakiety (Missile) do maksymalnego poziomu. Poza tym ma te same cechy co panel uzupełniania energii.
Super Metroid Mapa - panele, dzięki którym uzyskujesz zarys wszystkich zwykłych pomieszczeń w danej strefie planety. Nie jest to jednak mapa kompletna, gdyż niektóre pomieszczenia musisz odkryć samemu. Używasz tych paneli jak pozostałych.
Super Metroid Hibernator - dzięki tym hibernatorom zapisujesz stan gry. Jeżeli zginiesz lub kończysz grę, możesz kontynuować grę od ostatnio wykorzystanego hibernatora.
Super Metroid Statek kosmiczny Samus - wchodząc do niego uzupełniasz energię i całe uzbrojenie do maksymalnego poziomu, a także możesz zapisać stan gry. Tutaj także musisz się udać podczas ucieczki z Zebes.
Super Metroid Statuy Chozo - pozostawione przez Chozo statuy o wyglądzie pancerzy Chozo mogą pomóc Samus lub trzymać w ręce jajo zawierające różne udoskonalenia do pancerza.
Super Metroid Jajo - wspomniane wyżej jajo, zawierające różne dodatki. Aby taki dodatek zebrać, należy najpierw rozbić jajo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.metroidpolska.fora.pl Strona Główna -> Super metroid Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin